2018. december 19., szerda

Sütés nélkül: gesztenyés krémmel töltött fenyőfák

















A recept innen, annyit változtattam, hogy én linzerkarikákat sütöttem talpaknak. Az én formáimmal (ezeket a Tescoma-s formákat használtam) 45 db fenyőfa lett, és mivel a krém sok lett, a maradék linzerkarikákat megtöltöttem vele,így pont elfogyott a krém is és a linzertalpak is.

--- A linzerkarikákhoz:
30 dkg simaliszt
20 dkg margarín
10 dkg porcukor
fél citromreszelt héja
1 tojás sárgája.

---A kekszes masszához:
25 dkg darált keksz
20 dkg darált dió
15 dkg porcukor
2 evőkanál keserű kakaópor
5 dkg puha vaj
2 evőkanál baracklekvár
ízlés szerint rum
pár evőkanál tej, hogy a massza összeálljon.

---A gesztenyés töltelékhez:
25 dkg gesztenyepüré
5 dkg darált keksz
5 dkg porcukor
10 dkg puha vaj
ízlés szerint rum.

A linzerkarikákhoz összegyúrjuk a hozzávalókat, fóliába csomagolva hűtőben pihentetjük minimum 1 órát. Azután kinyújtjuk, formához tartozó kiszúróval köröket szaggatunk, sütőpapíros tepsin megsütjük.

A kekszes massza hozzávalóit is összegyúrjuk.

A krém hozzávalóit kikeverjük.

A formába nyomkodunk a kekszes masszából, a közepébe mélyedést csinálunk, megtöltjük a krémmel (nyomózsákkal töltöttem) és a talpára linzerkorongot teszünk,majd kinyitjuk a formát és kivesszük óvatosan a "fenyőfát".
Én most fehér bevonóval leöntöttem és apró cukordekorral megszórtam.
A maradék krémmel összeragasztottam két-két linzerkorongot és csokimázzalbevontam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése