2019. június 21., péntek

Kókusztejes csirkemell



















Hozzávalók:
80 dkg csirkemellfilé
1 hagyma
1 konzerv kókusztej
1 üveg csicseriborsó (Lidl)
1 csapott teáskanál kurkuma
1-2 csapott teáskanál garam masala fűszer
kevés olaj
só,
ízlés szerint csili
1 teáskanál burgonyakeményítő

A kockákra vágott hagymát kevés felhevített olajon üvegesre pároltam, hozzáadtama kockákra vágott csirkemellet, hirtelen átpirítottam,míg a hús kifehéredik, utána rászórtam a fűszereket, kicsit kevergetve még pirítottam, majd felöntöttem a kókusztejjel, hagytam kicsit rotyogni, míg a hús puha lett. Ekkor ha kell, utánaízesítettem, hozzákevertem a hideg vízzel leöblített és lecsepegtetett csicsriborsót. Kevés hideg vízben elkevert burgonyakeményítővel besűrűsítettem.
Párolt rizzsel tálaltam, tetejét apróra vágott színes paprikával, durvára vagdalt pirított mogyoróval és újhagymakarikákkal szórtam meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése