2016. augusztus 5., péntek

Kakaós túrótorta gyümölccsel






A recept innen. A meggy helyett szedret tettem bele.

Hozzávalók:

A tésztához:
30 dkg rétesliszt (vagy 20 dkg liszt + 10 dkg darált dió)
1/2 csomag sütőpor
3 dkg kakaó
10 dkg porcukor
1 csomag vaníliáscukor
12,5 dkg vaj (vagy margarín)

A túrós részhez:
25 dkg túró
25 dkg mascarpone
3 egész tojás
1 csomag vaníliás pudingpor
10 dkg porcukor
1 evőkanál citromlé

+ szeder (vagy más gyümölcs.

A tészta hozzávalóit összegyúrtam, fóliába csomagolva betettem a hűtőbe.
A túrós réteg hozzávalóit összemixeltem.
A tészta kétharmad részét egy kivajazott tortaformába (26 cm-es) nyomkodtam, hogy az oldalára is menjen kb. 2 cm magasan. Villával megszurkáltam. A túrós krém felét a tésztára simítottam, ráraktam a szedret, majd rásímítottam a túrós krémmásik felét. Erre rámorzsoltam a maradék tésztát.
180 fokos előmelegített sütőben kb. 50 perc alatt megsütöttem.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése