2016. augusztus 4., csütörtök

Paradicsomos-cukkínis salsa szósz






Hozzávalók:
50 dkg paradicsom
50 dkg cukkíni (ha nagyok, akkor a magjait szedjük ki, nekem kicsik voltak, nem is hámoztam meg őket)
15 dkg hagyma (kockákra vágva)
2 duci gerezd fokhagyma apróra vágva
2 mokkáskanál só (ízlés szerint)
1 csapott mokkáskanál fekete köménymag (Nigella mag) - elhagyható
1-2 teáskanál piros curry paszta
2-3 evőkanál kristálycukor (ízlés szerint)
2-3 evőkanál almaecet (ízlés szerint)
1 evőkanál sűrített paradicsom
csipetnyi garam masala fűszerkeverék (elhagyható)

Mindent együtt feltettem főni. Kevergetve főztem kb 30-40 percet. Forrón üvegekbe töltöttem, lezárva 10 percre fejükre állítottam az üvegeket.
Ebből a mennyiségből 4 db  2 dl-es üveggel és 1 db 110 ml-es üveggel lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése