2016. augusztus 4., csütörtök

Szilva csatni feketeáfonyával


























Hozzávalók:
75-80 dkg szilva (tisztán mérve) - apró kockákra vágva
kb. 20-25 dkg feketeáfonya - megmosva, én kettévágtam a szemeket
2 közepes hagyma kockákra vágva
10 dkg barnacukor (helyettesíthető sima kristálycukorral)
1 mokkáskanál mustármag (én mozsárban kissé megtöröm)
7 g friss, lereszelt gyömbér
2 gerezd fokhagyma apróra vágva
kb. 1 mokkáskanál só (ízlés szerint)
csipetnyi garam masala fűszerkeverék (elhagyható)
2 evőkanál almaecet
3 evőkanál balzsamecet (én balzsamecetkrémet tettem)
ízlés szerint szárított csilipaprika
fél mokkáskanál fekete köménymag (Nigella mag) - elhagyható

Mindent egy fazékba pakoltam, feltettem főni. A forrástól számítva kb. 45 percet főztem, forrón üvegekbe töltöttem, majd lezárva tíz percre fejre állítottam az üvegeket.
 Ebből a mennyiségből 7 pici (120 ml-es) üvegecskével lett.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése