2016. május 9., hétfő

Mogyoróvajas csirkemell























Hozzávalók:
kb. 1 kg csirkemell
    ----
15 dkg mogyoróvaj
1/4 csésze szójaszósz
2 evőkanál balzsamecetkrém
1 evőkanál víz
3 gerezd zúzott fokhagyma
1 dkg friss, finomra reszelt gyömbér



--- A csirkemelleket kisebb darabokra szeleteltem.
--- A mogyoróvajat, szójaszószt, balzsamecetet, vizet, zúzott fokhagymát ésa gyömbért kikevertem, megkentem vele a hússzeletkéket. Egymásra rakva egy zárható (üveg)edénybe beraktam a hűtőbe "pácolódni" egy éjszakára.
--- Másnap egy teflonserpenyőt kikentem olajjal (épp csak vékonyan,mert a mogyoróvaj elég zsíros), felmelegítettem, majd a húst kissé megsóztam, és lassú tűzön mindkét oldalukon kisütöttem. Vigyázni kell, mert hajlamos megégni.
Párolt rizzsel, és tejfölös-ketchupos öntetes sárgarépás káposztasalátával tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése