2016. május 12., csütörtök

Rántott csirkecomb sütőben sütve - (mandulás prézliben)





















Hozzávalók: (3 személyre)
3 db egész csirkecomb

A panírozáshoz:
10 dkg mandula (vagy lehet keverve mandula és mogyoró,esetleg dió)
5 dkg zsemlemorzsa
liszt
tojás

kevés olaj.

A combokat megmostam, papírtörlővel megtöröltem. A bőrt lehúztam róluk, kétfelé vágtam. Enyhén besóztam.
A mandulát (durvára darálva, én mandulalapocskákat és pár darab mogyorót aprítottam durvára a késes aprítóval) és a zsemlemorzsát összekevertem.
A combokat először lisztben, majd felvert tojásban, végül a mandulás prézliben megforgattam. Egy tepsibe sütőpapírt tettem, vékonyan bekentem a papírt olajjal, ráraktam bepanírozott combokat. A tetejükre is csorgattam nagyon kevés olajat. Előmelegített sütőben 170 fokon kb 60-70 perc alatt megsütöttem, fél óra után megforgattam őket.
Megj.: én most légkeveréssel sütöttem, mert a krumplival egyszerre sütöttem (külön tepsin).
Én csak tejfölös-ketchupos káposztasalátával ettem, a többiek sült kruplit is kaptak mellé.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése