2014. december 31., szerda

Darálthúsos-krumplis tepsi



















A recept innen. Én dupla adagból csináltam. (Ide már úgy írom, ahogy én csináltam.)

Hozzávalók:
1 kg darált sertéshús
1 nagy sárgarépa
2 tojás
1 csomag Kotányi fasírt fűszerkeverék
só. őrölt bors
6 gerezd fokhagyma
tej
2 szikadt zsemle vagy kenyér
1,5 kg krumpli.

A zsemléket beáztatjuk a tejbe. A darálthúst összekeverjük a kinyomkodott zsemlével, a finomra reszelt sárgarépával, tojásokkal, fasírtfűszerrel, zúzott fokhagymával, ízesítjük sóval, őtölt borssal.
A krumplikat kefével megsikálva alaposan megmossuk, majd negyedekre vágjuk, én kicsit meg is sóztam és köménymaggal összekevertem.
A tepsibe (én kibéleltem sütőpapírral) felváltva rakjuk a negyedekre vágott krumplit és a húsos masszából formázott kis hengereket. (A krumplikra spricceltem egy nagyon kevés olajat is.)
200 fokos előmelegített sütőben 60-80 percig sütöttem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése