2014. december 18., csütörtök

Mogyoróhabos linzer


















Hozzávalók:
A linzertésztához:
30 dkg finomliszt
8 dkg porcukor
16 dkg margarín
1 tojás sárgája.

A mogyorós habhoz:
3 tojás fehérje
20 dkg porcukor
20 dkg mogyoró (én 10 dkg mogyorót és 10 dkg diót tettem)
1 csapott teáskanál kukoricakeményítő.

+ mogyorószemek a díszítéshez (nekem 115 db kis sütim lett).

A linzertészta hozzávalóit összegyúrtam. Fóliába csomagolva hűtőben pihentettem. Utána kinyújtottam, kisebb szaggatóval kiszaggattam, sütőpapíros tepsire raktam.
A mogyorós habhoz a 3 tojás fehérjét csipet sóval elkezdtem verni, majd utána apránként hozzáadtam a porcukrot. Mikor már jó kemény volt a hab, óvatosan hozzáforgattam a darált dió és mogyoró keverékét és egy csapott teáskanál kukoricakeményítőt.  Mokkáskanállal kis halmokat raktam a linzerkorongok tetejére. Mindegyik tetejére még egy mogyorószemet nyomtam. 160 fokon kb. 15-20 perc alatt megsütjük.


1 megjegyzés: